.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش براي حفاظت ازخرس قهوه‌اي گيلان

اعضاي اداره کل محيط زيست گيلان 12 شبانه روز سختي را به جان خريدند تا خرس قهوه‌اي سرگردان و سه توله‌اش آسيب نبينند و به دام شکارچيان غير مجاز نيفتند.
خرس قهوه‌اي و سه توله‌اش هشتم مرداد امسال در بخش پايين مرسه و اجارگاه رودسر، ‌آفتابي شدند و اعضاي اداره کل محيط زيست و حمايت از حيوانات گيلان را به آنجا کشاندند. اين گروه به همراه معاون حيات وحش اداره محيط زيست گيلان، چادر زدند تا خرس قهوه‌اي ايراني و توله‌هايش با ديدن ماموران به مناطق مرتفع‌تر بروند و از گزند شکارچيان غير قانوني در امان باشند.گزارش ايسکانيوز مي‌افزايد: شکار بي‌رويه خرس قهوه‌اي ايراني و مسموم شدن اين حيوان کم آزار به خاطر مصرف گوشت‌هاي سمي که بيشتر براي از بين بردن گرگ‌ها استفاده مي‌شود از عوامل مهم تهديدکننده نسل آن است. (hamvatan)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آزاده 2 خرداد 1388
سلام.من در بدر دارم دنبال سايتي آدرسي يا نشوني از انجمن حمايت از حيوانات در گيلا ن ميگردم.ملتمسانه خواهش ميكنم منو ياري منيد اگه ميتونيد.
خبرتون بسيار بسيار برام خوشحال كننده بود. درود بر دوستداران حيوانات و طبيعت
رحیم وحید 4 ارديبهشت 1391
سلام یک ماه است یک بچه خرس و سه دشیر بدبخت در قفس انفرادی در پارک ملت رودسر به ادمهای مردم ازار نگاه می کنند و بعضی دلها هم می سوزد اینگار این ادمها خدا ندارن شاید کسی بیاد بداد این ادمهای خدا نشناس برسه یا علی 09363797038

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.355 seconds.